רדיו 5LIVE פייב לייב

"כשנגמרות הרגליים – רוצו עם הראש"

הפודקאסט שלנו לקראת מרתון פלייטיקה תל-אביב • והשבוע: עודד בנדל, איש מימון ישיר, מארח את מאמן הכושר גרשון רזניקוב, בעלים של CrossFit R.E.L • מה כללי העשה והאל תעשה שעליהם ממליץ רזניקוב בימים האחרונים שלפני העלייה על המסלול?
עודד בנדל וגרשון רזניקוב באולפן 5LIVE
עודד בנדל וגרשון רזניקוב באולפן 5LIVE

"זה קשה להתקדם בריצה, אבל זה פשוט": הדרך לריצת מרתון מתחילה בלעשות את הצעד הראשון. כן, גם בהליכה – כך אומר מאמן הכושר גרשון רזניקוב בפרק השני של פודקאסט 'רצים לעודד' ברדיו 5LIVE. המגיש עודד בנדל, איש מימון ישיר שעתיד לרוץ במרתון תל אביב הקרוב לראשונה, הודה: "היו שלבים שהתביישתי מכך שדילגתי על אימונים או שעברתי להליכה". רזניקוב השיב שאין לעניינים נקודתיים כאלה משמעות על ציר הזמן הארוך בדרך להשגת היעד: "אנחנו מסתכלים על זה ללונג ראן, באמת כמו מרתון".

מה הטיפים של מאמן הכושר בהכנות לקראת הריצה הממושכת? "שיהיו תרגילים מורכבים, שהגירוי של הגוף יהיה מספיק גבוה כדי לייצר תוצאות", אמר, והוסיף כי בשבוע שלפני המרתון – חשוב להקפיד הקפדה יתרה על תזונה ושינה, וכן על שתייה מספקת. "לא להתחיל להשתולל, כבר תפסתי כאלה שהתחילו", אמר בחיוך, והדגיש: "איזון זו מילת המפתח, ומטרת העל היא בריאות".

לסיכום, אמר: "בסוף זו חוויה לכל החיים. חשוב להיות שם, להיות נוכח, להתחבר – וליהנות".

רצים לעודד
רצים לעודד
"כשנגמרות הרגליים - רוצו עם הראש"
/
שתפו אותנו: